Deep-Fried Chicken Marinated with Oyster Sauce, Ketchup and Turmeric 鶏のから揚げ(漬け込みました)

英語の後に日本語が続きます。

It was Friday and I was hungry yesterday, so I made this, deep-fried chicken with a fried egg and pickled cabbage. I'd marinated the chicken with oyster sauce, ketchup and turmeric. The chicken went well with not only rice but red wine🍷!

Deep-fried chicken marinated with oyster sauce, ketchup and turmeric
鶏のから揚げ(漬け込みました)
(If you wish to post your comment but don't have a Google account, select "anonymous" from the drop down menu titled "comment as"!)
昨日は金曜日。そしてお腹が減っていました。そこで作ったのが鳥のから揚げ。でも一味違います。ソース、ケチャップ、そしてターメリックに付け込んでおいて揚げました。白飯のみならず。赤ワインにもあいました🍷。
(Google アカウントを持ってない方は、コメント記入後に「Google アカウント」をクリックし、「匿名」か「名前/URL」を選択してからご記入ください!)

Comments